piątek, 1 sierpnia 2014

Zwiastun

Na wstępie - przepraszam, że tak długo nie ma rozdziału. Na ask'u wszystko wcześniej wyjaśniłam i gdyby niektórzy pofatygowali się, żeby tam wejść, to nie oburzaliby się tak, że "zaniedbuję czytelników".
Byłam u babci, nie miałam dostępu do laptopa, a w telefonie mam słaby internet.
Dzisiaj wróciłam, zrobiłam zwiastun, jutro, najpóźniej pojutrze będzie rozdział czwarty.
Chciałam też bardzo podziękować za ponad szesnaście tysięcy komentarzy!
To chyba tyle. Powtórzę - jeśli długo nie ma rozdziału, to proszę was o wchodzenie na mojego ask'a, tam na pewno wszystko jest zawsze wyjaśnione, bo czasem nie mam możliwości dodania notki albo po prostu nie chcę niepotrzebnie robić nowej notki o tym, że nie mogę dodać rozdziału. Od tego mam ask'a.

No więc obiecany zwiastun. Wiem, że nie jest jakiś oszałamiający i tak dalej, ale jestem kompletną amatorką w tych sprawach. Bardzo prawdopodobne, że niedługo pewna osoba, która się nad tym bardzo dobrze zna zrobi mi drugi zwiastun, ale póki co:



19 komentarzy:

  1. W jakim programie jak mogę wiedzieć robiłaś ten cudowny zwiastun? *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego wyłączyłaś możliwość obejrzenia zwiastunu na mobilnych?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam prośbę :) Podalabys link do aska? Czy jest możliwość abyś zrobiła tak, ze da sie obejrzec zwiastun na telefonie? Dostęp do komputera bede miała dopiero na koniec wakacji.. Bede wdzięczna :) Jak Ci mijają wakacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny zwiastun : ) teraz nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału..

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz mi podać tytuły piosenek z tego zwiastuna??Proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej strasznie ci dziękuję:)

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Jeśli masz telefon z androidem bądź czymś takim to ściągnij sobie shaazam (chyba taka nazwa) i większość piosenek znajduje :)
      ~A

      Usuń
  6. Chciałam napisać to wszystko co tu przeczytasz na asku, ale zabrakło mi miejsca, więc napiszę tutaj. Zaczynam moje trucie na temat twoich wspaniałych opowiadań. Może zacznę od początku, więc znalazłam http://love-is-not-easy-baby.blogspot.com/ około momentu kiedy dodałaś 40 rozdział. Od razu zaczęłam go czytać, poświęciłam na to cały dzień. Nie wiedziałam, że to opowiadanie zupełnie zmieni moje pojęcie o miłości. Historia Janel (nie tylko 62 rozdziały, ale też wszystkie filmiki na YouTubie, epilog, prolog, zdjęcia, które czasem dodawałaś) wycisnęła ze mnie tyle łez, nigdy tyle nie płakałam ;). Naprawdę zakochałam się w twoim fanfiction. Na początku chciałam drugą część, ale później zrozumiałam, że to właśnie moment, w którym zakończyłaś opowiadanie sprawił, że zapamiętam tą historię do końca życia. Każde ff jakie czytałam kończy się dobrze, a twoje jest wyjątkowe, bo to przecież toksyczny i zakazany związek, który jest wspaniały. Kocham Cię za to ! Bardzo się ucieszyłam, kiedy napisałaś, że będziesz pisać kolejne opowiadanie. Mimo to, że miałam nadzieję, że wybierzesz opcję numer jeden, bo była bardzo ciekawa, ale to też baaaardzo mi się podoba. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Przed chwilą obejrzałam zwiastun do http://our-little-secret-baby.blogspot.com/ i znowu płakałam, od 1.29. Już baaaaaaaardzo kocham to opowiadanie, mam nadzieję, że często będziesz dodawała rozdziały, ale oczywiście zrozumiem jeśli tak nie będzie. Przepraszam za anonima, ale nie mam konta. Byłoby miło jeśli przeczytałabyś moją wypowiedź. Przepraszam za błędy. Pozdrawiam i życzę miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze zrozumiałam to chyba wszystkie opcje pojawią się jako opowiadania :) Więc Twoja 2 nie jest stracona! :)

      Usuń
    2. Nie rozumiesz? Wydaje mi się, że autorka napisała gdzieś, że w przyszłości inne propozycje opowiadać, które nam dała do wyboru również się pojawią bo ma zamiar je napisać.

      Usuń
    3. Cytuję "UWAGA. PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE KTÓREGOKOLWIEK Z MOICH POMYSŁÓW, PONIEWAŻ SĄ ONE MOJE I TO BĘDZIE PIEPRZONE NARUSZENIE PRAW AUTORSKICH. PRAWDOPODOBNIE KAŻDE Z TYCH OPOWIADAŃ NAPISZĘ, JEDNO TERAZ, DRUGIE ZA MOŻE NAWET 2 LATA, ALE KAŻDY POMYSŁ JEST MÓJ, ORYGINALNY, DZIĘKUJĘ."

      Usuń
  7. Prawie się popłakałam. Świetny zwiastun. =}

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się cudowne ff, nie mogę sie doczekac 1. rozdzialu :))
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i zalezy mi na komentarzach i opiniach :)) http://never-say-always.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zwiastun ♥ jest taki asjdaskjdajhk zwłaszcza ta 2cz. Mam pytanie jak się nazywa druga piosenka której użyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Aż nie wiem co napisać.
    Zwiastun jest cholernie dobry i bardzo mi się podoba. :)
    Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału, o którym mam nadzieję, mnie powiadomisz. ♥
    Zapraszam do mnie. ;p
    http://fuck-everything-im-belieber.bloblo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. W zwiastunie w 1:09 powinno być "don't even think about TOUCHING her", w 2:10 "he would be dead" albo "he would die", a nawet bardziej "he could die", poza tym świetny zwiastun :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moge obejrzec na tel :/

    OdpowiedzUsuń