wtorek, 22 lipca 2014

Prologue


Co się stanie, kiedy zderzą się ze sobą dwa, zupełnie różne od siebie światy?
Jak wielką burzę może rozpętać to zderzenie?

Ona - bogata, bardzo młoda, córka najbardziej wpływowego gangstera w okolicy.
Rozkapryszona, rozpieszczona manipulantka.

On - dorosły facet, wmieszany w brudne interesy przez potrzebę zdobycia pieniędzy.
Realista, nie uznający porażki.

Dwa ostre charaktery i cięte języki.

Prawdziwa zabawa zacznie się w momencie, kiedy on, zostanie zatrudniony jako jej ochroniarz.

A teraz wyobraź sobie, co by było, gdyby między tą dwójką zrodziło się kiedyś, chociaż maleńkie uczucie.

Co dobrego może wyjść ze znajomości nastolatki z dorosłym facetem?

Dodaj do tego ojca dziewczyny, który zabije każdego, kto chociaż spojrzy w nieodpowiedni sposób na jego, małą córeczkę.

Odpowiednio wybuchowa mieszanka?

Jedno jest pewne.

 Będzie ciekawie.

Zacznijmy zabawę.

To będzie nasz, mały sekret.

37 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo dobrze intrygująco , nie mogę doczekać się tego co będzie dalej. /Twoja Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam prolog to jest jedno wielkie wow... A co to bedzie dalej? Hah czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się duża różnica wieku między bohaterami :> Na początku nie podobała mi się główna bohaterka, bo po prostu nie podoba mi się to, jak wygląda na szablonie xD Ale jak zobaczyłam gify, uznałam, że jednak jest ładna. Mam nadzieję, że te opowiadanie skończy się szczęśliwie xD Nie lubię smutnych zakończeń i po cichu liczę na to, że kiedyś zdecydujesz się napisać drugą część swojego poprzedniego opowiadania ;) Na razie na pewno będę czytać te nowe i już czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu! Kocham tą bohaterkę! Lepszej znaleźć nie mogłaś. Co do prologu to jest on super i na pewno będę czytać dalej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam podobne opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde nie wiem czemu ale miałam cichą nadzieje że główną bohaterkę nazwiesz Scarlett wow, troche jestem zawiedziona, że jest nią Sasha ale no cóż, to twoja decyzja. Prolog jest świetny ciekawie się zapowiada no i czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawde, zaczyna sie wspaniałe. C:
    Tylko nie wiem, czy miedzy "jego" a "mala" powinno sie stawiać przecinek... nie jest to raczej "jego małą"?
    Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochalam sie w tym opowiadaniu . Czekam na nastepny rozdzial z niecierpliwoscia c: Ale i tak nigdy nir zapomne o Janel
    Luxy

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ok, ale czy to rzeczywiście są dwa rożne światy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest rano, a ja nie mam siły na długi komentarz, więc powiem Ci tylko tyle, że za różnicę wieku kocham Cię jeszcze bardziej, a gangi wcale nie są przereklamowane, dlatego będę czytać również to Twoje opowiadanie i tym razem postaram się komentować każdy rozdział. Weny życzę ;*
    black-tears-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nareszcie! <3
    prolog to.. bomba! jak już prolog jest tak genialny to aż boję się pomyśleć jakie będą rozdziały <3
    czekam już z niecierpliwością... no i jejku ta różnica wielu powala, będzie ciekawie <3

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moge sie już doczekać ! To będzie wspaniałe opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Awwwww ciekawe♥czekam na 1rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prolog, myślę że ta historia będzie naprawdę ciekawa i z niecierpliwością czekam na 1 rozdział:**

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się naprawdę ciekawie. mimo, iż na początku byłam za inną fabułą, to teraz jestem bardzo ciekawa tej! prolog interesujący i zachęca do czekania na dalsze rozdziały. życzę Ci mnóstwo weny, kochana♥ powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się! Czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w prologu i w całym blogu.Nie mogę się doczekać co się wydarzy w pierwszym :).http://love-will-remember-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No wydaje się być ciekawy :)
    Jestem ciekawa jaki będzie rozwój sytuacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moge sie doczekac 1 rozdzialu!!!♥ swietny prolog i szablon:*

    OdpowiedzUsuń
  20. jezuusie to cudowny prolog<33333333333

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny prolog <3 Nie moge sie juz doczekac okresu kiedy zacznie się miedzy nimi akcja :x

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie sie zapowiada. Nie mogę sie doczekac następnych rozdziałów, myślę, że jest na co czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pierdziu hahah.
    Mimo, że jeszcze nie zaczęłaś pisać tego opowiadania, ja i tak już go kocham całym swoim serduszkiem. Doceniam Twoją pracę i będę komentować każdy rozdział - każdą minutę poświęconą Nam, twoim czytelnikom.
    A i pamiętaj, że masz talent do pisania!!!!!

    Życzę mega dużo weny, Kochanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boooski <3 nie moge się doczekać 1 rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne <3 Będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam na 1 rozdział :D jest super!! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mogę się doczekać 1 rozdziału! zapowiada się ciekawie, aaaaaah! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Już nie mogę się doczekać tego opowiadania. Wyczytałam że to już Twoje 5 opowiadanie, ja przeczytałam tylko jedno, mogłabyś dać linki do innych Twoich opowiadań?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. prolog super, z reszta to bylo wiadome ;) jedyna moja uwaga to szablon, ktory (w kazdym razie na moim komputerze) nie wyswietla sie dobrze, przez co ucina mi cala sylwetke Justina i czesc tekstu :c

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się, że zaczęłaś nową historię i to tak szybko. Wspaniały prolog i już nie mogę doczekać się 1 rozdziału. Mam nadzieję, że to opowiadanie będzie tak samo dobre, jak we found love :)

    http://addicted-fanfic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapowiada się niesamowite opowiadanie. Już nie mogę sie doczekać co bdz dalej:) Życzę duuuużo weny i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Boski rozdzial kochaniee *, * czekam na kolejny ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapowiada się cudowny nowy blog <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Cholernie intrygujące!
    Zycze weny i mam nadzieje ze wrocisz kiedys do Janel ♡
    @Swaggirlnumber1

    OdpowiedzUsuń